Salam 2014. Tempahan sistem dibuka sekarang.

Agak seketika saya tidak aktif dan banyank sangat request untuk tempahan buat sistem. Insyallah, sekarang tempahan dibuka bermula 3 June 2014. Sila isi borang berikut, saya akan balas msg tuan2 dan puan puan. Insyallah, saya akan bantu meringankan kekusustan dan ke'urgency' untuk siapkan sistem dan projek tuan tuan dan puan puan. jika anda tidak pasti untuk buat projek apa, sila layari laman ini RTag Technology dan anda boleh lihat beberapa sistem dan hardware yang mana mungkin boleh memberi idea pada tuan tuan dan puan puan. Sila isi borang disebelah kanan anda. terima kasih. -Admin.

This entry was posted in

6 Responses so far.

  1. Unknown says:

    salam..blh sy dptkn no.tel or emel tuan?

  2. Unknown says:

    boleh saya dapat kan emel atau no tuan??

  3. Unknown says:

    Bolh saya dapatkan no telefon tuan?

  4. Unknown says:

    Bolh saya dapatkan no telefon tuan?

  5. 30 Saat says:

    Minta email sebarang pertanyaa di 30saat@gmail.com
    Terima kasih

  6. 30 Saat says:

    Minta email ke 30saat@gmail.com

Leave a Reply